به انجمن فرهنگی اتریش در تهران خوش آمدید!
کلیه اطلاعات در ارتباط با اهداف، وظایف، فعالیت ها و پروژه های فرهنگی را اینجا بیابید.
ON THE ROAD CALL 2 (2023—2025) IMAGINE CLIMATE DIGNITY: ARTISTIC COLLABORATIONS Mehr Informationen: On The Road Call 2 (2023–2025)
:همکاری های هنری
ON THE ROAD CALL 2 (2023—2025) IMAGINE CLIMATE DIGNITY: ARTISTIC COLLABORATIONS
اطلاعات بیشتر: On The Road Call 2 (2023–2025)
"مجموعه وبینارهای "افق های سبز با معماری معاصر
به مناسبت روز جهانی معماری
انجمن فرهنگی اتریش در تهران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، با افتخار تقدیم می کند:
مجموعه وبینارها و نمایشگاه
"افق های سبز با معماری معاصر"
کاوشی روشنگرانه از طرح های معماری نوآورانه با تاکید بر رویکردهای معماری سبز و پایدار.
وبینار اول:
پاویون اتریش در اکسپو 2020 / دبی
سخنران 1 (مجری): فابیان کهر و کلمنس راس / کوئرکرفت
سخنران 2 (تحلیلگر): دکتر سعید حقیر / دانشگاه تهران
ریاست پنل: دکتر محمدجواد مهدوی نژاد / دانشگاه تربیت مدرس
تاریخ: 2 اکتبر 2023
زمان: 16:30 (ایران) / 13:00 (UTC)
پلتفرم: Adobe Connect
لینک وبینار: https://online.okft.org/green-horizons/
" مجموعه وبینارها و نمایشگاه " افق های سبز با معماری معاصر
به مناسبت روز جهانی معماری
:انجمن فرهنگی اتریش در تهران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس با افتخار تقدیم میکند
مجموعه وبینارها و نمایشگاه
" افق های سبز با معماری معاصر"
افق های سبز با معماری معاصر
به مناسبت روز جهانی معماری
انجمن فرهنگی اتریش در تهران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس با افتخار تقدیم میکند:
مجموعه وبینارها و نمایشگاه
" افق های سبز با معماری معاصر"
معرفی و بررسی درباره 6 پروژه تاثیر گذار معماری معاصر با رویکرد معماری سبز و توجه به اصول
مفاهیم معماری پایدار با حضور طراحان ارشد پروژه
شروع وبینارهای تخصصی: 10 مهرماه
زمان وبینارها: ، 16:30 به وقت ایران ، هر دوشنبه: یک وبینار، یک پروژه
بازگشایی نمایشگاه: بزودی در آبان ماه 1402 در دانشگاه تربیت مدرس
چهل و پنج سالگی کتابخانه انجمن فرهنگی اتریش
!انجمن فرهنگی اتریش روخوانی می کند
.انجمن فرهنگی اتریش در تهران با محوریت ادبیات کلاسیک و معاصر اتریش میزبان روخوانی های ماهانه است
آرتور شنیتسلر | چهارم خرداد |
کریستینه نوستلینگر | بیست و پنجم خرداد |
فرانتس کافکا | بیست و نهم تیر |
فرانتس ورفل | بیست و پنجم مرداد |
برتا فون سوتنر | سی ام شهریور |
اینگبورگ باخمان | بیستم مهر |
زیگموند فروید | دوم آذر |
پیتر هاندکه | بیست و نهم آذر |
:از حضور شما خوشحال خواهیم شد. اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق
نمایشگاه گروهی پژواک های هنری
انجمن فرهنگی اتریش در تهران به شاهکارهای گوستاو کلیمت، اگون شیله، اسکار کوکوشکا و فریدنسرایش هوندرت واسز مجالی می دهد تا با کمک هوش مصنوعی در نوری جدید بدرخشند! با همکاری دانشگاه تربیت مدرس در تهران، آثار هنر نو در اتریش و دوران اخیر از منظری مدرن مشاهده و بازآفرینی می شود. نمایشگاهی مهیج، به عنوان اولین نمایشگاه هنر و هوش مصنوعی در ایران - در یک افتتاحیه در 11 تیرماه، ظرفیت سالن های انجمن فرهنگی پر شد. آثار این نمایشگاه تا پایان سال قابل مشاهده هستند و سپس در سایر مکان ها و گالری های ایران به نمایش در خواهند آمد.
.بازدید با اعلام قبلی امکانپذیر است
کنسرت های آیس در سال 2023
کنسرت های گروه کر آیس در سال 2023
کارگاه نقاشی
کارگاه نقاشی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در تابستان 2023
مسابقه انشا نویسی" و صدای طبیعت"
مسابقه انشا نویسی" و صدای طبیعت"
روز زمین بر شما مبارک! به مناسبت روز زمین، انجمن فرهنگی در تهران یک مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند که صمیمانه شما را به آن دعوت می کنیم!
ما مشتاقانه منتظر مشارکت و برداشت شما هستیم!
ایجاد فضای مجازی جهت آزادی هنری توسط وزارت امور خارجه اتریش و انستیتوی آرس الکترونیکا (Ars Electronica)
آن دسته از هنرمندان و دستاندرکاران حوزه فرهنگ که از لحاظ سیاسی در معرض تهدید هستند میتوانند از امروز تا تاریخ سیام ژوئن سال 2022 پروژههای خود را جهت آگهی سرزمین هنر ارائه بدهند. وین/لینتس (OTS)- تهاجم روسیه به اوکراین ایجاب میکند که با آن دسته از فعالین عرصه هنر و فرهنگ که به سبب مسائل سیاسی یا اجتماعی نمیتوانند و یا به ندرت میتوانند فعالیتشان را پی بگیرند، به نحوی آشکار همبستگی و همدلی شود. اینک وزارت امور خارجه اتریش و انستیتوی آرس الکترونیکا با آگهیِ سرزمین هنر، هنرکدهای مجازی فراهم آوردهاند تا شکوفایی آزادیِ هنری را در چارچوبی مطمئنتر میسر سازند. بدین ترتیب بناست چه در اوکراین و چه در جای جای جهان، از هنرمندانی پشتیبانی شود که در محل زندگی کنونیشان پایبندی به صلح و آزادی و استقلال فردی ممکن نیست و یا با تهدیدی بزرگ مواجه است. وزیر امور خارجه اتریش، الکساندر شالنبرگ در این خصوص میگوید: «ما با راه اندازیِ سرزمین هنر ابزاری در اختیار هنرمندان سراسر جهان قرار میدهیم که آنچه را که موانع زندگی کنونی میسر نمیسازند به معرض نمایش میگذارد. همچنین بدین وسیله اشاره داریم به حق همگانیِ آزادیِ عقیده و آزادی در بیان هنری. نیز با برگزاری جشنوارهی هنر، فنآوریهای نوین و جامعه در پشتیبانی از نمایش هنر زیرِ فشار ابتکارِ عمل را به دست میگیریم. زیرا این هدف کار فرهنگی برون مرزی اتریش است.» جملگیِ پروژههای پذیرفتهشده در سرزمین هنر در بخش «به سیاره B خوش آمدی. متفاوتزیستن شدنیست. اما چگونه؟» از جشنوارهی آرس الکترونیکا(=هنر دیجیتال) در سال 2022 به شکل آنلاین نمایش داده شده و پیش چشم تماشاگران سراسر جهان نهاده میشوند. سپس هیئت داورانِ بینالمللیِ حوزه فرهنگ و هنر، آثار برگزیده ای را که با شعار جشنواره امسال ارتباط دارند در سه نمایشگاه مجازی، در معرض دید قرار خواهند داد. مسئول برنامهریزی انستیتوی آرس الکترونیکا، مارتین هُنتسیگ، در این باره افزود: «مجموعه آرس الکترونیکا در سال 2022 بر روی سیارهی B به همگی خوشامد میگوید. قارهای پهناور از این سیاره، که به دست هنرمندان شکل گرفت، به این پرسش میپردازد که ما چگونه میتوانیم ورای مرزبندیهای کشورها و فرهنگها و زبانها و ادیان و جنسیتها با صلح احترام در کنار یکدیگر زندگی کنیم. سرزمین هنر بزنگاه این دلمشغولی نمایشگاه مجازی خواهد بود.» پروژه های فرهنگی و هنری را از امروز تا تاریخ سیام ژوئن سال 2022 جهت آگهی سرزمین هنر در این سامانه به نشانی زیر بارگذاری کنید.
ars.electronica.art/stateoftheartist/de/
علی اصغر حداد به مناسبت هشتادمین سالگرد درگذشت نویسنده اتریشی روبرت موزیل در سال 2022 درباره رمان مهم ادبیاتِ مدرن «مرد بدون قابلیت» صحبت می کند
گفتگوهای ادبی بین المللی 2022 در انجمن فرهنگی اتریش در تهران
انجمن فرهنگی اتریش (ÖKF) با همراهی دانشگاه خوارزمی در تهران و سفارت های آلمان و سوئیس در تاریخهای 22 و 23 اردیبهشت 1401 به مناسبت سال بین المللی علوم پایه برای توسعه پایدار (2022) و به یاد گیاه شناس اتریشی "تئودور کوچی" (1866-1813) سمپوزیوم دو روزه گیاه شناسی را با عنوان فلورا ایرانیکا برگزار کرد.
کارل گئورگ تئودور کوچی متولد 15 آوریل 1813 در اوسترون، گیاه شناس اتریشی و محقق نام آور در زمینه گیاه شناسی بود. کوچی از سال 1833 در وین به تحصیل الهیات پرداخت، اما خیلی زود به گیاه شناسی علاقه مند شد. او از سال 1834 سفرهای گیاه شناسی خود را به ایالت های شرقی اتریش-مجارستان یا همان کرواسی و رومانی امروزی انجام داد. در زمستان 1835 از یونان گذشت و به قاهره در مصر سفر کرد و سپس به اسکندریه بازگشت و از آنجا به سوریه و کوههای توروس در کیلیکیه (ساحل جنوب شرقی ترکیه کنونی) ادامه داد. در سال 1839 به کوردوفان ، 1840-1841 به سمت قبرس، سوریه، بین النهرین و کردستان و 1842-1843 به ایران سفر کرد، جایی که یکی از اولین صعودهای مستندش به کوه دماوند (5604 متر) در البرز را انجام داد. مجموعههای گیاهی کوچی از جنوب ایران، پایهای برای دانش ما در مورد فلور کوههای زاگرس و دامنههای جنوبی آن و جزایر خلیجفارس، خارک و خارگو ایجاد کرد. حداقل 276 تا از بیش از 800 جمع آوری او بعدها به انواع گونه های جدید تبدیل شدند، که بیشتر آنها برای اولین بار توسط ادموند بوسیه (85-1810) در مجموعه وی " تشخیص های پلانتاروم اورینتالیوم نواروم" (Boissier 1843-59) و در فلورا اورینتالیس (Boissier 1867-84) شناسایی شد.
دانشگاه خوارزمی (https://khu.ac.ir/fa) قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایران به شمار می رود و دارای دانشکده های علوم طبیعی، زیست شناسی و علوم زمین و یک باغ گیاه شناسی در کرج (حومه تهران) است. دانشمندان و گیاه شناسان مشهوری از اتریش، آلمان، سوئیس، ایران و هند در زمینه علوم گیاهی و بوم شناسی در این سمپوزیوم شرکت کردند.
از اتریش دکتر کریستیان برویشلر، گیاه شناس و از موزه تاریخ طبیعی وین و دکتر جلیل نوروزی (همکار پروژه، از دانشگاه وین)، از کشور سوئیس، گیاه شناس مشهور دکتر لوران گوتیه و از آلمان مورخ علوم دکتر پریسا کشاورزی در این برنامه شرکت کردند. در طول سمپوزیوم، ویدئویی توسط دکترارنست ویتک، گیاه شناس بازنشسته، از موزه تاریخ طبیعی وین نشان داده شد.
این سمپوزیوم در روز جمعه 23 اردیبهشت ماه ادامه یافت، با نمایش یک فیلم ویدئویی از سخنرانی دکتر ارنست ویتک از موزه تاریخ طبیعی وین با عنوان "داستان فلورا ایرانیکا - تعهدی یک نفره مبتنی بر همکاری و تبادل رایگان اقلام " که به تشریح تلاش های کارل هاینس رشینگر در گردآوری مجموعه گیاه شناسی فلورا ایرانیکا و نقش برجسته این تبادل بین المللی بین کارشناسان و دانشجویان اشاره شد.
شرکت کنندگان سمپوزیوم در پایان از بخش گیاه شناسی دانشکده زیست شناسی و بخش هایی از موزه دانشگاه خوارزمی و باغ گیاه شناسی کرج بازدید کردند.
مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور دکتر حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی ، ولف دیتریش هایم، سفیر اتریش و دکتر عبادتی، مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی و دبیر اجرایی سمپوزیوم برگزار شد. سفیر هایم ابراز امیدواری کرد که همکاری در زمینه گیاه شناسی باعث تقویت روابط بین ملت ها و دولت ها شود. وی ابراز تمایل کرد که روابط علمی بین مؤسسات علمی برجسته دو کشور مانند موزه تاریخ طبیعی وین و دانشگاه خوارزمی گسترش یابد.
سخنرانان سمپوزییوم فلورا ایرانیکا به موضوعاتی مانند تاریخ گیاه شناسی، علم گیاه شناسی، طب گیاهی، تغییرات آب و هوا و تاثیر آن بر کره زمین، پایداری و نقش دولت ها در آن پرداختند. دکتر کریستیان برویشلر از بخش گیاه شناسی موزه تاریخ طبیعی وین ، سخنرانی جالبی با عنوان "فلورا ایرانیکا و موزه تاریخ طبیعی وین در سال 2022 - کجا هستیم و به کجا می رویم؟" در مورد نیاز به دیجیتالی کردن آرشیوها برای همکاری های بین المللی در راستای درک اهمیت و مبارزه با بحران اقلیمی ارائه کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.
نمایشگاه فلورا ایرانیکا (از دامنه های البرز تا قلههای آلپ) از تاریخ جمعآوری و بایگانی گونه های گیاهی و همچنین از انتقال بینالمللی و تبادل فرهنگی الهام گرفته است. این نمایشگاه که توسط فرشید لاریمیان هنرمند، آرشیودار و نمایشگاه گردان ایرانی-اتریشی برگزار شد، بر اسناد تاریخی، گیاهی-علمی و آثار معاصر از یازده هنرمند اتریشی تمرکز دارد. علاوه بر تصاویری از مجموعه هرباریوم موزه تاریخ طبیعی وین (NHM) که بیشتر گونه های گیاهی آن از ایران توسط گیاه شناس معروف اتریشی قرن نوزدهم، تئودور کوچی جمع آوری شده است، بخش هایی از مجموعه هرباریوم قصر آیش برگ اتریش نیز وجود دارد، که در میان آنها 21 اثر اصلی از سال 1837 و یک مجموعه خصوصی نمایشگاه گردان شامل 30 محتوای آبرنگی گیاه شناسی از قرن 19 نیز ارائه شده است. هدف نمایشگاه فلورا ایرانیکا که به مدت یک ماه ادامه داشته، این بوده که بازدیدکنندگان را در اصفهان به فضای آن زمان در حدود 180 سال پیش ببرد، زمانی که تئودور کوچی در سفرهای خود به طبیعت ، گیاهان را کشف و جمعآوری کرد.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه قلورا ایرانیکا
نمایشگاه گردان در این همکاری علمی با دکتر جلیل نوروزی، بیشتر آثار هنری را تعاملی کرد. به این ترتیب، در کنار بسیاری از آثار هنری کیوآر کدهای مربوط به آنها وجود داشته و بازدیدکنندگان و علاقهمندان میتوانستند آنها را اسکن کرده و اطلاعات مربوط به تک تک گیاهان موجود در آثار هنری را مطالعه کنند یا هرباریوم همان گیاه را در موزه تاریخ طبیعی وین مطالعه کنند.
معرفی مختصر هر نمایشگاه
میشائلا پوتس در کارهای خود به بررسی این سوال می پردازد که آیا اطلاعاتی که از دست رفته می تواند به صورت دیجیتالی وجود داشته باشد یا خیر. آثار مجموعه "تصنیفهای انقراض" شامل تصاویری است از گیاهان اخیراً منقرض شده یا در حال انقراض .این تصاویر که با زیبایی شناسی باروک ترجمه شده اند، این اسناد را به گوشی هوشمند مرتبط می کنند و به ژست های بی اهمیت و عناصر مخرب رفتارانسانی اشاره می کنند. ( هفت اثر در نمایشگاه)
پلیم در آثار هنری گیاه شناسی اش که سبکی پس از باروک دارند، تصاویری را خلق می کند که گونه های گیاهی از مناطق مختلف را در جستجوی "اتحادهای بالقوه بین طبیعت و تمدن" به یکدیگر پیوند می دهد. او به تنوع زیستی و همچنین نشان دادن انقراض دائمی تنوع زیستی از طریق کشت های تکی می پردازد (دو اثر در نمایشگاه)
رادیکال در معنای اصلی واژه , به معنای ریشه دار، زمینی، با گیاهان چشم در چشم است. این همان مساله ای است که هانا اشتیپل در فرآیند کاوش های آنتروپوسن خود به آن نزدیک می شود. تصاویر او لایه به لایه با کمک شابلون ها و غلطک ها ساخته می شوند و فضایی را برای اتفاقات ناگهانی باز می کنند ( شانزده اثر هنری در نمایشگاه)
کریستوفر ویتینه در خلال نمایشگاه به گسترش مجموعه خود "Jardin du Souvenir" نیز پرداخته است. روی یک دیوار عکس ها، نقاشی ها، کارت پستال ها، گیاهان خشک شده و وسایل شخصی وی قرار دارند: چیزها و تصاویری که هنرمند را با طبیعت پیوند می دهد (بیست و هشت اثر در نمایشگاه )
در مجموعه کلوزآپ او که به نظر امپرسیونیستی می آید، قطعاتی از واقعیت ارگانیک به انتزاع تبدیل می شوند و به این نحو کیفیت نقاشی عکس های ایوان اسوالد آشکار می شود. نگاه دوربین به گلبرگ ها و گیاهان ظریف خیره شده و آنها را نوازش می کند. ترکیب بندی و رنگ آمیزی ظریف عکس ها و بازی با نزدیکی به موضوع عکسها، بار دیگر نشان می دهد که آثار اسوالد اکثرا فیزیکی هستند و بسیار تاثیرگذارند. ( بیست و پنج اثر در نمایشگاه)
انحلال دقیق فرم و ساختار از طریق هیجان زیباشناختی میان نور و تاریکی، به جریان افتادن رنگها و آبستراکتیون نقاشی، بیننده را به دنیایی رویایی میکشاند که در آن تصاویر ارگانیک حسی با محیط به روشی سورئال ادغام میشوند تا خود را به ساختارهای ترکیبی جدید تبدیل کنند. کریستینا گروبر با ارائه ویدئوی چند رسانه ای خود نشان می دهد که چگونه با بخش های آنالوگ دنیای دیجیتال کار می کند. کار ارائه شده یک جنگل را نشان می دهد، و به سرویس ذخیره سازی ابری (کلاود) و تحقیقات مرتبط با آن درباره آب، پایداری و زیرساخت های دیجیتال می پردازد. (چهار اثر در نمایشگاه)
کتاب «بلوط های اروپا و شرق» بین سال های 1859 تا 1862 نوشته شد و در سال 1862 توسط انتشارات ادوارد هولتسر (وین و اولموتس) منتشر شد. این اثر در قالب فولیوی درشت با 40 کرومولیتوگرافی رنگی منتشر شده است و یکی از زیباترین کتاب های مصور در مورد بلوط است. این پانلها که با استفاده از فرآیند ویژه «چاپ رنگ روغن» تولید شدهاند، توسط هنرمندی به نام کارل هورژ از وین و بر اساس نقاشیهای اوبرر و جی. سبوس، صاحب هرباریوم کوچی، با استفاده از موادی به عنوان مدل، نقاشی شدهاند. هورژ تعداد زیادی تصویرسازی و اثر چاپی برای بسیاری از نشریات تولید کرد و در آن زمان تصویرگر معروفی در وین بود. فرشید لاریمیان شخصاً به عنوان هنرمند برای عکسهای این کتاب همکاری کرده است. او سعی کرد ارزش کار کارل هورژ، تحقیقات کوچی و زیبایی آنها را به اطلاع عموم برساند ( 22اثر در نمایشگاه )
دیوید آیسل در آثار هنری خود نوعی باستان شناسی معکوس را دنبال می کند: او آنچه را که می خواهد در آثارش نشان دهد در آنها پنهان می کند. نقاشی ها، کلاژها و آثار او طبیعت و فرهنگ را در هم می آمیزد، اصل و کپی. از طریق این سردرگمی، موتیف های گیاهی بیشتر پرسش ایجاد می کنند تا پاسخ - و شاید به این ترتیب بینش جدیدی را برای بیننده خلق می کند. (9 اثر در نمایشگاه )
رگینا آنتسن برگر سالها یکی از آخرین "Gstettn" های باقی مانده در وین را عکاسی کرد - قطعه ای از فضای شهری که به مکانی برای رهایی تبدیل شده است. مجموعه عکس های آنتسن برگر ادای احترام به مکانی است که در خطر انقراض است و برخی آن را شبیه به "علف های هرز" می دانند که در آن منطقه بیش از حد رشد کرده اند. این محل واحه ای رام نشده برای حیوانات وحشی و حشرات است که به طور فزاینده ای در شهرها در حال انقراضند و بنابراین از بیشترین اهمیت زیست محیطی برخوردار هستند. ( 12 اثر در نمایشگاه )
زودگذر و فانی بودن موقعیت ها را می توان در آثار کارین ماریا پفایفر مشاهده کرد. به عنوان مثال، در مورد صدها هسته آهک فیلیگرانی که از نخ های نازک نایلونی در یک اثر بزرگ آویخته شده اند. آنها وارد میدان دید بیننده می شوند و چرخه طبیعی زوال و بازسازی را تداعی می کنند (8 اثر درنمایشگاه کودک)
ماریانه لانگ در نقاشیهای خود زیبایی ظریف جانوران و گیاهان محلی را نشان میدهد که معمولاً مورد توجه قرار نمیگیرد: برگهای خرد شده، انواع گلسنگ، نقوش چوب بر تنه درختان قطع شده، رشد زیاد یا شب پره ها. او این آثار را با دقت بسیار با استفاده از تکنیکهای غیرمعمول اجرا میکند: حکاکیهای آتش روی کاغذ، خراش های روی کاغذ، کاغذ با تارسیای چوبی یا خط نقرهای روی بوم. (20اثر در نمایشگاه )
فرشید لاریمیان، نمایشگاه گردان، با حمایت انجمن فرهنگی اتریش درتهران (ÖKF)، نگاه به عقب در گذشته را با موقعیت های هنری معاصر تکمیل می کند. گالری اکنون و موزه خانه صفوی (هر دو مؤسسه فرهنگی در اصفهان/ ایران) آثاری از هنرمندان اتریشی دیوید آیسل، هانا اشتیپل، رجینا آنسنبرگر، کارین ماریا پفایفر، ماریانه لانگ، میشائلا پوتس، کارین پلیم، کریستینا گروبر، ایوونه اسوالد و کریستوفر ویتینه را ارائه می کنند. همه آنها به واسطه علاقه ای دیرینه به طبیعت و گیاهان، پایداری و بوم شناسی در فعالیتهای هنری خود به هم مرتبطند .این نمایشگاه شامل مجموعهای از عکسها، نقاشیها، اینستالیشنها، آثار ویدئویی، کتابهای هنرمندان و تحقیقات آنهاست که بر اساس بازدیدهای متعدد از آتلیه های متعدد توسط آنها انتخاب شده است. این برنامه غنی با ویدئوهایی از آتلیه های اتریشی و نمایش آنها در نمایشگاه تکمیل می شود.
“In Memory of Pourang Pourshirazi”
AISO Symphony Orchestra
Double Concerto for two violins in D Minor BWV 1043
Composer: Johann Sebastian Bach
Soloists: Dominik Hellsberg, Alireza Chehrehghani
Conductor & Music Director: Mazyar Younessi
Art Director & Editor: Nargessi FallahPassand
Recorded at the Austrian Embassy in Tehran, March 2021
“In Memory of Pourang Pourshirazi”
AISO Symphony Orchestra
Symphony no. 7, Opus 92, 1st mov: Poco Sostenuto, Vivace
Composer: Ludwig van Beethoven
Conductor & Music Director: Mazyar Younessi
Recorded at Vahdat Hall in Tehran
April 2017
“In Memory of Pourang Pourshirazi”
AISO Symphony Orchestra
Romance for Violin and Orchestra in F Major Op. 50
Composer: Ludwig van Beethoven
Soloist: Dominik Hellsberg
Conductor & Music Director: Mazyar Younessi
Art Director & Editor: Nargessi FallahPassand
Recorded at the Austrian Embassy in Tehran, March 2021
“In Memory of Pourang Pourshirazi”
AISO Symphony Orchestra
Shooshtari for Violin and Orchestra
Composer: Hossein Dehlavi
Soloist: Babak Kouhestan
Conductor & Music Director: Mazyar Younessi
Art Director & Editor: Nargessi FallahPassand
Recorded at the Austrian Embassy in Tehran, March 2021
“In Memory of Pourang Pourshirazi”
AISO Symphony Orchestra
Persischer Marsch
Composer: Johann Strauss
Conductor & Music Director: Mazyar Younessi
Art Director & Editor: Nargessi FallahPassand
Recorded at the Austrian Embassy in Tehran, March 2021
“In Memory of Pourang Pourshirazi”
AISO Symphony Orchestra
Mangolian for Kamancheh and Orchestra
Composer: Nader Mashayekhi
Soloist: Kousha SarrafiGohar
Conductor & Music Director: Mazyar Younessi
Art Director & Editor: Nargessi FallahPassand
Recorded at the Austrian Embassy in Tehran, March 2021
نمایشگاه مواجهه
هنرمندان:
مریم فرهنگ ،الیسا آندسنر، اعظم شادپور ، میشائلا شوارتس وایسمن
تهران،2021
Österreich Werbung