دویچستان

دویچستان

آموزش مقدماتی زبان آلمانی *** Deutsch für Anfänger
دویچستان

دویچستان

آموزش مقدماتی زبان آلمانی *** Deutsch für Anfänger

توصیف یک اتاق به آلمانی ساده

Mein Zimmer

Mein Zimmer ist ziemlich groß. Es hat kein Fenster, also ist es dunkel. Aber es ist sehr ruhig. Ich arbeite dort. Wegen der Pandemie kann ich nicht zur Arbeit gehen. Es gibt einen Schreibtisch in meinem Zimmer. Auf dem Schreibtisch stehen ein Laptop und ein Drucker. Es gibt ein großes Bücherregal in meinem Zimmer. Es gibt viele Bücher im Bücherregal. Es gibt auch einen großen Schrank in meinem Zimmer. Ich bewahre meine Kleidung im Schrank auf. Es gibt nur ein Bild an der Wand. Auf dem Boden liegt ein wunderschöner Perserteppich. Es gibt keine Kommode in meinem Zimmer, aber es gibt ein bequemes Bett. Ich mag mein Zimmer, obwohl es dunkel ist.


اتاق من
اتاق من نسبتاً بزرگ است. پنجره ندارد بنابراین تاریک است. اما بسیار آرام است. من آنجا کار می کنم به دلیل همه گیری نمی توانم به محل کار خود بروم. یک میز در اتاق من است. روی میز یک لپ تاپ و یک چاپگر وجود دارد. در اتاق من یک کتابخانه بزرگ وجود دارد. کتاب های زیادی در قفسه کتاب وجود دارد. در اتاق من یک کمد بزرگ نیز وجود دارد. لباس هایم را در کمد نگه می دارم. فقط یک عکس روی دیوار است. یک فرش ایرانی زیبا روی زمین قرار دارد. در اتاق من کمدی وجود ندارد اما یک تخت راحت وجود دارد. من اتاقم را دوست دارم هرچندکه تاریک است.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد